دهکده ی عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گاهی دلم...!!!

گاهی دلم میخواهد خودم را بغل کنم !

ببرم بخوابونمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش ونوازشش کنم!

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست میشود!اگر هم نشد به جهنم!

تمام میشود...

بالاخره تمام میشه...!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

gole.yakh
ساعت22:49---16 شهريور 1394

در آغوش خودم هستم...
من خودم را در آغوش گرفته ام!
نه چندان با لطافت...
نه چندان با محبت...
اما وفادار...وفادار..!
پاسخ: لایک



gole.yakh
ساعت22:46---16 شهريور 1394
تنهاییم را پک میزنم
تا ریه هایم زندگی را کم بیاورد و شرعی ترین خودکشی را تجربه کنم
پاسخ:


gole.yakh
ساعت22:45---16 شهريور 1394
لایک!!!
پاسخ: ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط OMID در 6:10 بعد از ظهر | |



كد موسيقي براي وبلاگ